Lniany krążek - bez cukru, mąki i jajek




Lniane krążki świetnie zastępują chleb do słodkich kremów tutaj przepis na laskowy krem z awokado. Upiekłam je na blasze o średnicy 26 cm ale następnym razem upiekę na większej by ciasto było bardzo cieniutkie i chrupiące - przypominające wafelki, takie zrobiło się w miejscach gdzie było mniej ciasta. W grubszych częściach jest wilgotne w środku i również pyszne. 


Składniki:

  • 2 bardzo dojrzałe banany
  • 2 łyżki lnu
  • 6 łyżek mąki jaglanej



Przygotowanie:

Len mielimy w młynku do kawy i zalewamy 6 łyżkami wrzątku.
Dokładnie mieszamy i odstawiamy na około 10 minut.
Blendujemy wszystkie składniki.
Ciasto wykładamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i wstawiamy do piekarnika nagrzanego na 180 stopni - termoobieg.
Pieczemy 30 minut.

Po wystudzeniu przekroiłam na pół, jedną połowę posmarowałam laskowym kremem z avokado Przepis na krem tutaj , przykryłam drugą połową i pokroiłam jak tort na trójkąciki.
Podałam z winogronami :)

Komentarze

Popularne posty